每到了這個時刻就會想起一首歌


cause I am leaving on a jet plane
don't know when I 'll be back again
oh,baby I have to go

天阿,我將會錯過好多東西。

我會想念很多的,
在我奔走於許多地方、或是在機場過夜時。


希望大家一切安好,
希望我的行李裝的進背包,
希望我可以沒有那麼多事情要處理。

總之,
八月見,我的愛人們。
I will try to take good care of myself but at the same time not to be hurt or get fat.
Goodbye, my lovers.
Goodbye, my friends.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lo 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()