我很幸福


尤其在經過一些表面上的不幸後。

If anybody could have saved me it would have been you.
I don't think people could have been happier than we have been.

我在搖滾音樂祭,
我看了Waltz with Bashir,
我摔車,
我跛腳,
我打了桌球,
我跟一些人熟了一些,
我喝斯里蘭卡鮮奶茶,
我唱歌,
我走路,
我撿到漂亮的雞蛋花,
我被好心人們載,
我演戲,
我吃越南菜吃到很難吃的東西,
我挑太陽眼鏡挑到很貴的品牌,
我照相,
我逛版,
我看漫畫,二十世紀少年真的好看,
我很宅。
我很幸運,
我好幸福,
當我身邊的人們都是這樣地在關心我、祝福我。
The moment I was tenderly surrounded by love
that I could easily touch with my bare hands.

How wonderful life is for you are in the world.

quote my dearest friend who is always obsessed about something strange:
「如果哪天我能夠成為某個真正在「工作」的人
如果我妹有了小孩(因為我絕對不可能有小孩!)
我一定要告訴他,從小就告訴他
在這個世界上,最重要的就是要找到「美好的東西」
只有它,會使你不再荒蕪。」

Isn't it touching? 對美好的追求
 I guess it's time I run far, far away; find comfort in pain.

就這樣,好好地一直走下去,低著頭微笑。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()